torek, 22. december 2020

Ko fotografu grozi strelno orožje

 Ko preživljam čas v naravi, se mi včasih zgodijo zanimive dogodivščine. Ena bolj bizarnih se mi je pripetila to soboto.

Na polju v bližini Tešanovcev sem postavil maskirni šotor, ker sem želel fotografirati srne. Bilo je mrzlo, blatno in turobno. Po približno dveh urah čakanja sem kar naenkrat zaslišal: "Stopite ven in roke gor!"

Nedaleč je bil lovec, ki se mu je očitno zdelo, da sem nekakšen paravojak. Stojalo in fotoaparat je od daleč najbrž zamešal za orožje. Poklical je policijo in kmalu sta se dva policista čez blatno njivo podala proti meni.

Ko sem zaslišal njun ukaz, sem pogledal iz šotora in ju videl, kako s strelnim orožjem merita vame. Rekel sem, da fotografiram, a ju to ni pomirilo. Ponovila sta ukaz in upošteval sem ju. Policistka je v voki-toki rekla, da je vse pod kontrolo, nato pa sta se mi približala. Medtem sta z orožjem ves čas merila vame. Očitno sem se jima do zadnjega zdel nevaren. Ko sta bila pri meni, sta me izprašala, pogledala v šotor in ugotovila, da ne delam ničesar ilegalnega, zato sta se vrnila k policijskemu vozilu.

Kot vidite, lahko fotografa kdo zaradi kamuflažnih barv zameša za terorista, norca ali kaj podobnega. K temu prispeva še dejstvo, da v takšnih razmerah ne pričakuješ normalnega človeka. Prilagam svojo fotografijo, ki je sicer nastala pred leti na Ledavskem jezeru, da sami ugotovite, ali sem res videti tako nevaren.

Jaz v kamuflažnih oblačilih. Foto: Tibor Škalič

Ni komentarjev:

Objavite komentar