nedelja, 21. april 2019

Puhasti mladički


Po romantično razpoloženih divjih kuncih je bil na vrsti Große Neubruchlacke. V ozadju vidimo veliko vetrnih elektrarn, ki ptic očitno prav nič ne motijo, v ospredju pa dve tatarski žvižgavki. Na jezeru je bilo veliko različnih rac, med njimi tudi dve čopasti črnici, ki za Nežidersko jezero ni ravno tipična vrsta. Nad vodo je zletela jata Temminckovih prodnikov. Na obali so se med pobrežniki prehranjevali tudi poljski škrjanci, ki so tam okoli pogosti.

Poljski škrjanec - Alauda arvensis - Eurasian Skylark

Pomlad je bilo res čutiti v zraku. Ptice so pele, rože so cvetele, živali so imele mladiče ... Sekunda je zmanjkala, da bi ujel navadni postovki med parjenjem.

Navadna postovka - Falco tinnunculus - Common Kestrel

To je travniška kadulja:

Travniška kadulja - Salvia pratensis - Meadow Sage

Te rastline pa ne poznam.


Naslednja je lepnica ali slizek.
 

Pri Fuchslochlackeju sem v travi opazil majhne, puhaste kepice. Bili so mladički pribe, ki so negotovo hodili sem in tja.

Priba - Vanellus vanellus - Northern Lapwing

Mladičem v naravi se ne smemo približevati. Da jih lahko bolje vidite, sem eno sliko močno obrezal.

Priba - Vanellus vanellus - Northern Lapwing

Ko sem se vrnil do Große Neubruchlackeja, sem poslikal še nekaj rastlin, črnovrati ponirek pa je bil predaleč za dober posnetek.



Ni komentarjev:

Objavite komentar